Oplossingen
Insights for action vertaalt retail marketing data naar praktische inzichten. Levert maatwerkoplossingen. Geen brij aan informatie, maar overzichtelijke visualisaties die helder zijn, mensen uitnodigen direct zelf hun conclusies te trekken.
Wij zijn actief in meer dan 10 landen en officieel business partner van McDonald’s Europe.
Dienstverlening:
- Vestigingsplaatsonderzoek
- Winkelonderzoek
- Klantherkomst & kassabon analyses
- Concurrentie analyses
- SWOT analyse
- Omzetpotentie berekeningen
- Omzetprognose modellen
- Interactieve dashboards
- Trainingen & workshops
Sales drivers
Het verrichten van diepgaand onderzoek en scherpe analyses naar de succesfactoren van winkels. Door winkelinterviews met klanten, online onderzoek of het koppelen en analyseren van externe databronnen.
Modellen
Het ontwikkelen van bedrijfsmodellen die de sales drivers in samenhang presenteren. Op basis van:
- Heldere uitgangspunten over het functioneren van de business
- Het combineren van variabelen die in samenhang significante impact hebben op de omzet van winkels
Infographics
Op een duidelijke en eenvoudige manier presenteren van complexe informatie. Alle elementen in infographics geven informatie over actuele gebeurtenissen, of bevat een analyse van de gebeurtenissen of becommentarieert deze juist.
Dashboards
Het ontwikkelen van dashboards met een gebruikersvriendelijke en eenvoudige navigatie voor een snel en compleet beeld van de lokale situatie.
“If you can't explain it simply, you don't understand it well enough.”
“With many openings in Poland right now, the Sales Estimation Tool developed by Insights for action is fundamental to understand and support proper site selection.”